luni, 10 martie 2014

Mulţumiri pentru doamna clarvăzătoare Marina



Nu credeam că o să ajung să mi se facă vrăji şi farmece puternice, mai ales că nu credeam în ele până de curând. Numai că soacra  mea, o femeie irascibilă şi periculoasă la culme, care nu vedea cu ochi buni uniunea cu fiica ei, a făcut asta.
Graţie doamnei Marina, am reuşit să scap însă de farmece şi vrăji. Mii de mulţumiri.
                                                              Bogdan, Barcelona

Soţia m-a părăsit brusc pentru amăgirile făcute de un italian aventurier bătrân şi am trecut în depresie. Am început să beau mult. Dar datorită ajutorului imens al doamnei Marina, acum sunt din nou departe de acest viciu păcătos. Mulţumesc din inimă stimată doamnă cu har mare.
                                                                     Robert, Viena


Contact: 0754.423713
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu