joi, 17 aprilie 2014

Soţul meu a revenit acasă




Mă numesc Camelia şi am făcut acest anunţ pentru toţi oamenii care şi-au pierdut speranţa în viaţă şi au probleme.
Când soţul meu s-a dus la alta, am crezut că nu o să-l mai văd niciodată, că l-am pierdut definitiv şi m-am temut. Nu ştiam ce să fac, nu mai aveam linişte, eram distrusă.
Apoi, brusc, am avut o iluminare, când am dat peste anunţul d-nei ROXANA. Eram cu adevărat terminată. I-am spus povestea mea sinceră şi a promis că mă va ajuta. Iar minunea s-a întâmplat curând. Soţul meu a revenit acasă şi l-am iertat, pentru că îl iubesc şi nu concepeam să-l pierd.

                                                                   Camelia, Bucureşti



Contact clarvăzătoarea Roxana: 0744.400177
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu