sâmbătă, 19 aprilie 2014

Am fost pe marginea falimentului



Am trecut prin momente extrem de dificile datorită unor parteneri de afaceri în care am avut mare încredere dar m-au adus pe marginea falimentului. Ba mai mult chiar, era să-mi pierd şi soţia, care s-a încurcat cu unul dintre ei.
Eram cât se poate de supărat. Disperat la maxim. Sătul de viaţă şi scârbit !
În fine, prietenii au intervenit şi unul mi-a sugerat să apelez la doamna Sidonia, recunoscută pretutindeni pentru harul său. Am acceptat, dar cu o oarecare strângere de inimă. Şi asta pentru că nu prea credeam în acest gen de activităţi.
Spre imensa mea surpriză, de data asta plăcută, vrăjitoarea Sidonia a trecut la acţiune şi prin talentul ei magic, în scurt timp, m-a adus pe linia de plutire. Am renăscut practic.
Soţia a revenit acolo unde îi este locul, adică lângă mine şi sunt tare fericit. Afacerile merg, nu excelent căci ce mai merge aşa în ţara noastră?
Mulţumesc foarte mult doamnei Sidonia care mi-a redat demnitatea şi curajul de a înfrunta viaţa. Nu ştiu ce m-aş fi făcut fără ea.

                                                                           Vladimir, Iaşi



Contact clarvăzătoarea Sidonia: 0744.336137, 0727.969699
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu