miercuri, 2 aprilie 2014

Dacă nu ai noroc de la Dumnezeu...



Dragă doamnă Corina Medeea,
Mă numesc Marius V. şi am şi eu unele probleme. De ceva vreme, cam de 4 ani, am numai pagubă în casă. Îmi intrau ceva bani în casă dar parcă îi lua dracul.
Am încercat două afaceri cu doi bărbaţi, dar de amândouă s-a ales praful. De supărare am făcut şi infarct. M-am pensionat de 2 ani şi de atunci nu am găsit niciun loc de muncă. Mai nou, m-am certat şi cu unul din fii mei gemeni, care a plecat de acasă după o fată.


Ar mai fi o mare problemă. Am tocat o grămadă de bani la jocurile de noroc tot sperând să scap de piaza rea. Să se întâmple toate astea deoarece sunt născut într-o zi de 13 decembrie 1963, zi cu ghinion? Ce mă sfătuiţi?
Am fost şi pe la vrăjitoare. Multe sunt nişte impostoare. Am început să merg la biserică dar cam degeaba. Ce mă sfătuiţi?

                                                             Marius, Bacău

Dragă Marius,
Sună-mă sau vino la o şedinţă. Putem să rezolvăm problemele tale legate de farmece puternice şi voi face ritualuri care să te scape de ele definitiv.

                                  Clarvăzătoarea Corina Medeea


TĂMĂDUITOAREA SUFLETELOR CORINA MEDEEA 
CONTACT Tel.: 0726520866 , 0749306824
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu