luni, 14 aprilie 2014

Fiul meu s-a apucat de băutură şi de femei



Doamnă Natalia,
Am o mare problemă în familie şi vă rog să mă ajutaţi şi pe mine. Fiul meu s-a apucat de băutură şi de femei. Nu se mai ocupă în niciun fel de frumoasa sa soţie, pe care o neglijează ca un fraier. Sunt foarte supărată. Am fost cu el la doctori şi la biserici, însă degeaba. Bea în continuare şi-şi distruge familia.
Mă doare sufletul. Fiul meu uită că este tată şi că are responsabilităţi. Eu îi ajut cu bani pentru că ai lui se duc pe băutură, din păcate. Soţia lui plânge foarte des şi se teme de fiul meu. Mă amărăşte rău. Ajutaţi-mă să-l aduc pe calea cea bună. Numai dvs. puteţi asta.

                                                               Cati, jud. Braşov



La deschiderea cărţilor de tarot s-a arărat că el are farmece făcute şi că cineva îl doreşte mult. Pe viitor, va avea mari probleme în căsnicie. Dar îl pot scăpa de viciul băuturii. Vino la mine cu el.

                                                        Tămăduitoarea Natalia
       


 Contact clarvăzătoarea Natalia:
 0764.935747, 0722.440806, 0747.204443
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu