marți, 8 aprilie 2014

Gelozia mea excesivă mi-a distrus căminul



Bună!
Vă scriu pentru prima oară şi admit că-mi place în mod deosebit ceea ce faceţi.
Rezumez, pe scurt, povestea mea: soţul m-a părăsit anul trecut (căsnicia noastră a durat aproape doi ani) după multiple certuri înfiorătoare, care mereu s-au lăsat cu bătăi. Recunosc că eu le-am început. Şi asta pentru că dau dovadă de o gelozie excesivă şi sunt foarte posesivă.
Dar nu pot să mă schimb (deşi am încercat prin toate metodele). De câte ori îl vedeam discutând cu câte o vecină, colegă sau chiar verişoară de-a mea, efectiv luam foc şi izbucneam nervos. Nu am fost însă aşa tot timpul, să ştiţi. Acest comportament (pe care eu-însămi îl judec aberant) m-a adus într-o situaţie ingrată.


Sunt singură şi-mi vindec rănile, aşa cum pot. Nu regret crizele pe care le-am avut cu el, datorate geloziei. Dar m-am gândit serios dacă nu cumva, cineva, mi-a făcut farmece (persoane  binevoitoare  se găsesc la tot pasul).
Acum, sunt puţin cam confuză şi clar disperată. Vreau să îndrept lucrurile şi să creez armonie în cuplu, să fiu iubită de el şi să revină la mine (dacă se poate, fireşte). Ce multe îmi doresc... Mă simt rău în singurătate şi nu-mi găsesc echilibrul. Ce să fac? Ajutaţi-mă, vă rog, căci mă aflu într-o situaţie limită.

                                                               Silvia, Madrid

Dragă doamnă,
Dvs. aveţi o problemă care se poate rezolva prin descântece care trebuie făcut pe tine personal. Da, cărţile mi-au arătat că ai farmece făcute. Nu uitaţi că lucrez împreună cu faimoasa vrăjitoare Tilora Ioana şi puterea mea este înzecită!

                                                  Vrăjitoarea Yagmur Elena


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu