joi, 10 aprilie 2014

Am descoperit că el avea o relaţie cu o femeie din cercul nostru



Doamnă Maria Câmpina,
Sunt absolut disperată, terminată. Soţul m-a părăsit! N-ar fi crezut că voi putea trăi o asemenea umilire. Sunt cu adevărat distrusă.
Am descoperit că el avea o relaţie cu o femeie din cercul nostru. Amanta lui este de fapt cea mai bună prietenă a mea. Mă simt confuză, trădată şi plâng zi de zi. Sunt lipsită de noroc în viaţă.
De la un timp, toate îmi merg catastrofal, nu reuşesc să mă ajung cu banii şi nu întrevăd soluţii.
Trăiesc un eşec după altul. Să fie din cauza ei? Mi-a făcut farmece? Vreau neapărat să ştiu.

                                                          Sabrina, Valencia


La ritualul de noapte pe care l-am făcut pe obiectele lui, trimise de tine, am văzut că i s-au făcut vrăji puternice. Dar le pot rezolva. Pentru asta, vino la mine sau în unul din cabinetele mele.

                                     Clarvăzătoarea Maria Câmpina



Contact : 0723.899909, 021.6676516
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu