joi, 17 aprilie 2014

A fugit împreună cu el



 În urmă cu 2 ani totul între noi doi era frumos. Credeam ca acestă dragoste nu va putea lua sfârşit niciodată .
Peste un timp ea s-a schimbat dintr-o dată,  nu o mai recunoşteam. Până când cu adevărat m-am întors în ţară şi am văzut-o împreună cu el. În acel moment am simţit că se prăbuşeşte pământul sub mine.
Atunci, Dumnezeu mi-a văzut suferinţa cu adevărat . De aceea îi mulţumesc, pentru că mi-a adus-o în cale pe doamna Fatma Victoria . Nu am cuvinte să-i pot mulţumi acestei minunate doamne deoarece m-a făcut din nou să simt cât de frumoasă este viaţa.

                                                                  Cornel, Barcelona



Nu ezitaţi să o contactaţi pe vrăjitoarea Fatma Victoria la numerele de telefon: 0746.642188/0785.369961.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu