vineri, 18 aprilie 2014

O vreau înapoi!



Stimată doamnă Morgana,
Doresc din tot sufletul să mă ajutaţi şi pe mine. Mă numesc Boghinel Cristinel şi sunt din com. Strejeşti de Sus, jud. Olt.
Am fost căsătorit cu o fată Daniela şi ne-am despărţit în luna mai. De atunci nu ne-am mai putut împăca.
Vă rog din tot sufletul să mă ajutaţi şi pe mine să văd dacă am farmece făcute şi dacă voi mai fi cu ea sau am altă ursătoare. Vă rog să mă ajutaţi pentru că o iubesc mult!!

                                                              Cristinel, jud. Olt



Pentru a te putea ajuta, sună-mă. Pentru dezlegare trebuie să veniţi personal la mine.

                                                      Vrăjitoarea Morgana





Telefon vrăjitoarea Morgana: 0760.149917
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu