luni, 1 septembrie 2014

Am început să fiu nefericită



Am început să-l iubesc pe omul cu care m-am căsătorit abia la o lună după ce ne-am mutat la casa noastră. Acum însă am nevoie de un sfat pentru că am început să fiu nefericită...
Am început deja să-l evit, dar este aproape imposibil în situația mea să-l refuz să facem dragoste sau să nu ne gândim la viitorul comun. Şi cel mai greu lucru este că de multe ori el insistă pentru a discuta, deoarece cred că mă vede tristă.
Vă mulțumesc pentru un sfat valoros şi sincer, chiar am nevoie să ştiu ce se petrece cu mine, cu noi.


                                               Teodora, Atena, Grecia


Am deschis cărţile de tarot la dorinţa ta pe fotografia trimisă şi am constatat că el are farmece şi blesteme făcute de o persoană feminină în vârstă din anturajul lui, menite să te înlăture din preajma soţului tău. Este nevoie de un ritual de magie albă, ca să-l scap de ele.


                                                Vrăjitoarea Shamballa





Contact: 0744.336137, 0727.969699, 0769.328277
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu