luni, 8 septembrie 2014

Mi-a furat amanta



Îmi aduc aminte de această întâmplare, plin de nervi. Nu voi uita niciodată ce mi-a făcut acest om. Un om în care am avut încredere. De când m-am născut, părinţii au făcut o sumedenie de lucruri bune pentru mine, în special tata. Dar şi când a comis acea ticăloşie fără seamăn la adresa mea, am şters din memoria mea toate faptele lui frumoase.
Bănuiesc, dragi cititori, că vă întrebaţi ce a putut să facă. Păi, grijuliul meu părinte mi-a furat amanta. Ce scuză a avut pentru gestul său: Îţi periclitează căsnicia.
Deşi, la rândul lui, era însurat cu mama. În plus, amanta mea era cu 30 de ani mai tânără decât el, tata având 60 de ani.
E foarte greu de înţeles cum a putut Giovana, căci aşa o cheamă pe amanta mea (fosta, mai bine zis), să accepte o relaţie de acest gen. Ce stupid pare totul. Ea, care declara sus şi tare că mă iubeşte ca pe ochii ei. Da, s-a văzut ce iubire profundă îmi purta. Nu realizez ce-a găsit la tata. Deşi este un bărbat prezentabil, elegant şi charismatic, totuşi diferenţa dintre ei era prea mare. Tata avea la activ mai multe amante, de care mama, săraca, nu ştia nimic. Dar erau cât de cât apropiate de el ca vârstă. Giovana era prea tânără!!!
Să vă povestesc cum a început toată nebunia. Era într-o după-amiază fierbinte de vară şi mă aflam într-o cafenea cu amanta mea. Ne giuguleam de zor, când, la un momemt dat, l-am văzut pe tata intrând. Am crezut că înnebunesc.
- Asta lipsea, am rostit eu ce-am gândit cu voce tare.
- Ce e dragă? Ce-ai de te-ai albit brusc? m-a întrebat Amalia.
I-am arătat discret amantei mele bărbatul ce tocmai intrase.
- Ce bărbat elegant! Ce, îl cunoşti? m-a întrebat ea, amuzată.
- Nu, chiar deloc! E tata!!! am spus eu nervos.


Amalia nu a mai apucat să comenteze nimic. Eu nici atât, căci tata ne-a zărit şi venea spre noi. S-a apropiat, a dat mâna cu mine şi m-a întrebat sorbind-o din ochi pe Amalia:
- Frumoasa şi elganta doamnă cine este?
I-am turnat câteva minciuni, cum că e noua mea secretară şi că o scosesem să îi arăt oraşul, deoarece ea era din privincie. Abia după ce tata a plecat,  mi-am dat seama şi eu ce explicaţii puerile îi dădusem. Am ajuns acasă cu teamă în suflet. Mă gândeam deja oare ce concluzii trăsese tata. Îi spusese soţiei mele (locuiam împreună cu părinţii mei), mamei? L-am găsit citind în sufragerie.
- Tată, referitor la..., am început eu.
- Nu trebuie să-mi spui nimic, fiule. Am priceput relaţia cu tânăra doamnă. Dar, nu cred că faci bine ce faci. Mă rog, e viaţa ta, nu a mea.
Discuţia se încheiase. Mă bucuram că nu îmi ceruse explicaţii şi că, slavă Domnului, puteam să-mi fac în continuare de cap, liniştit. S-au mai scurs aşa cam două săptămâni, când Amalia şi-a pierdut serviciul şi m-a rugat să îi găsesc eu altceva. Am încercat în diverse locuri, dar fără nici un rezultat. Şi, of, atunci am avut proasta idee să-l rog pe tata să mă ajute. Deşi ieşise la pensie, avea nenumărate relaţii. Am convenit să ia el legătura cu Amalia, pentru a nu da eu de bănuit soţiei mele. Ce fraier am putut fi!
A ajutat-o tata, aşa că, în nici o săptămână, amanta mea avea serviciu. Şi, brusc, era atât de ocupată încât nu mai avea deloc timp şi pentru mine. La început, nu am avut nici o bănuială că ceva ar fi putred în aventura noastră. Mă gîndeam, în prostia mea, că fiind nou angajată, trebuia să acorde timp mai mult serviciului. Am răbdat ce am răbdat, dar văzând că ea era din ce în ce mai ocupată, am sunat-o să îi cer explicaţii. Am încercat la birou (pentru că îmi spusese că lucrează până târziu). Surpriză! Portarul mi-a mărturisit că plecase cu patru ore în urmă, însoţită de un domn, probabil soţul. Am rămas  ca mutul. Care soţ? Ce bărbat? Avea pe altul? Şi ce, mie nu putea să-mi spună? Şi brusc, amintindu-mi că avea ea un restaurant preferat, m-am îmbrăcat şi am plecat spre acel loc. Cu siguranţă, m-am gândit eu, o voi găsi acolo cu acel bărbat.
Am stat preţ de mai bine de douăzeci de minute în faţa localului, gândindu-mă dacă să intru sau nu. Am făcut-o într-un final şi... şoc! Vă rog să mă credeţi că am văzut negru în faţa ochilor. La o masă, Amalia se săruta de zor cu... tata. Da, da, aţi citit bine. Vă daţi seama ce am simţit eu. M-am dus direct la masa lor, cu mare chef de scandal. Dar, tata, calm, mi-a retezat-o brusc:
- Fără scene, fiule! Ţi-am vrut doar binele. Eşti căsătorit şi nu ai nevoie de belele. Iar Amalia e fericită cu mine. Nu îţi duce dorul. Hai, du-te, discutăm acasă, mi-a spus tata senin şi pe un ton sever.
Am ieşit din restaurant de parcă eram teleghidat. Eram în stare de şoc. Şi nici acasă nu am avut curajul să îl mai înfrunt pe tata. Ce mai era de zis mai mult de-atât? Tata îmi furase amanta! M-am răcit faţă de el. Nici acum, deşi au trecut câteva luni, nu mi-am revenit. Dvs. ce mă sfătuiţi să fac? Pentru că, mărturisesc sincer, îl urăsc din toată inima.


                                                 Cosmin, un om rănit, Belgia


Am avut vrăji puternice făcute dar am scăpat, din fericire, graţie unor ritualuri făcute de tămăduitoarea Ştefania din Galaţi, căreia îi mulţumesc public pe această cale. O recomand cu cea mai mare căldură!



Cotact tămăduitoarea Ştefania : 0747.553313, 0747.993183
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu