duminică, 7 septembrie 2014

Nu vreau să o pierd definitiv



Ei bine, m-am decisă să vă scriu şi eu, după multe ezitări.
Sunt îndrăgostit de fosta mea prietenă (știu că nu e foarte original). Ne-am despărțit din cauza unei prietene de-a ei, care pusese ochii pe mine şi cum se întâmplă de multe ori, m-a avut.


Dar fosta mea prietenă m-a rugat să mă întorc la ea, să fim din nou împreună. O clipă, am vrut şi cealaltă femeie, care a aflat manevra, a izbucnit nervos.
Ne-am certat şi acum oscilez. Nu vreau să o pierd definitiv pe fosta mea prietenă! Nu ne-am mai vorbit de 10 luni, dar eu încă o iubesc enorm, credeţi-mă.
Am convingerea ea este jumătatea mea, viaţa mea. Ce să fac?

                                            Cosmin, Bonn, Germania

Şi nu te înşeli: ea este jumătatea ta şi trebuie să lupţi ca să fii cu această femeie. Vino la mine să-ţi fac un ritual puternic şi să discută ce să faci ca să fiţi din nou împreună.

                                                  Tămăduitoarea Cătălina


Contact : 0744.197760, 0748.579803
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu