sâmbătă, 13 septembrie 2014

Florenţa m-a părăsit pentru un italian



Poate că este şi vina mea, pentru că am crezut prea mult în această femeie duplicitară. Dar ne cunoşteam din copilărie şi n-am sperat că va fi fără inimă, că se va purta atât de urât cu mine.

Florenţa a fost mereu o fată sensibilă şi plină de conştiinciozitate. Mi-a sărit în ajutor de câte ori am avut nevoie şi a fost un sprijin constant pentru mine. Eram împreună dintotdeauna şi nici nu concepeam altfel.
Multă vreme, am considerat, pe drept vorbind, că ea era jumătatea mea. Dar n-am priceput sau am ignorat cu desăvârşire o altă latură a caracterului său.
Mai precis, spiritul ei de aventură. Florenţa a fost mereu cu ochii după străini şi numai cuvintele mele dure o făceau să se potolească. De când cu Facebook însă a luat-o razna şi a cunoscut foarte mulţi bărbaţi străini. Vedeam ce face, mă minunam şi totuşi n-am crezut că va ajunge atât de departe.
Netul parcă i-a luat minţile, după care a reuşit cu un italian care o căuta non stop pe chat, Luigi. Cum a vrăjit-o, nu ştiu însă a reuşit să o corupă şi să o ia de lângă mine.
Într-o zi, m-a anunţat că pleacă în Italia. Definitiv! Nu-mi venea să cred. Am zis că glumea… Nu putea vorbi serios, minunata mea Florenţa. Din nefericire pentru mine, spusese adevărul. Acel italian a făcut drumul până în ţară şi a luat-o. Nu-l interesa decât ea şi basta. 


Am plâns. M-a lăsat efectiv cu gura căscată şi nu-mi reveneam din şoc. Asistam neputincios la clipele în care îşi făcea bagajele în grabă. A fost dur pentru mine, de neconceput. Şi totuşi… m-a părăsit. Simţeam că o văd pentru ultima oară.
Mi-a tăiat orice speranţă. Este dureros să-ţi pierzi pe cineva drag, în care ai investit mult. Florenţa era zâmbitoare şi parcă plutea. Nu puteai să mai vorbeşti cu ea. Mă simţeam umilit… Nici măcar nu i-am urat noroc în noua sa viaţă. Am căzut pe gânduri, resemnat şi înfrânt, trădat. Sunt disperat!!!

                                                               Florin, Madrid

Disperarea mea a luat sfârşit de curând când, graţie ajutorului super pe care mi l-a dat doamna prezicătoare Amalia, prin câteva ritualuri speciale, am reuşit să-mi găsesc adevărata jumătate. Mulţumesc infinit!



Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoareledinromania.ro
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.international-witches.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu