marți, 7 octombrie 2014

Nu știu pe care ar trebui să-l aleg



Fac apel la tine, vrăjitoare Lavinia, pentru a-mi da sfaturi. Prietenul meu crede că sunt complet pierdută !!
Am doi bărbați în viața mea și nu știu pe care ar trebui să-l aleg!
Pe de o parte este actualul meu "prieten" cu care sunt bine, râdem mult, ne tachinăm, am securitatea în toate formele sale, ca să spun drept și, pe de altă parte am pasiunea, pasiunea care durează pe ultimii 12 ani, cu cel mai bun prieten al meu.
Suntem atraşi fizic unul de celălalt. Nu există niciun secret între noi, căci este vorba despre o prietenie puternică reală.
 Am avut o aventură împreună. Mi-a mărturisit sentimentele sale, spunând că "este clar că te iubesc ca un nebun, dar o fată ca tine nu merită un tip ca mine. Fericirea pe care o meriţi...ah, eu nu ţi-o pot da. Dar nu uita că în adâncul inimii mele, tu ești ceea ce am vrut mereu!” Asta mi-a zis Romeo!
Ajutor !! Să aleg viața liniștită sau să trăiesc pasiunea care este în mine de ani de zile și pe care am refuzat să o văd, de teama de a suferi? Am vrăji făcute ca să sufăr aşa de mult?


Mulţumesc anticipat pentru înţelegerea zbaterii mele. Ce să fac, Doamne?


                                                     Andreea, Liverpool,
                                                            Marea Britanie


Vrăji există. Iar ele sunt asupra lui Romeo ca să te lase baltă şi să se cupleze cu o bună prietenă de-a ta, care parcă îi face avansuri. Oricum, nu-i dă pace!
Dacă ţii la el, atunci caută-mă ca să stabilim unele detalii. Sună-mă!


                                               Tămăduitoarea Lavinia

Contact : 0760.323730, 0721.081184
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu