marți, 21 octombrie 2014

Nu sunt dispusă să-i suport capriciile!



Soţul meu îmi declară că mă iubește, dar încearcă să se joace cu trăirile mele sntimentale şi-mi provoacă numai neplăceri.
Reacționez violent de fiecare dată când ştiu sau simt că mă înşală deoarece sunt foarte geloasă. Nu sunt dispusă să-i suport capriciile! Sufăr enorm şi am multe probleme din cauza lui.


Ce viitor am cu acest om? El este jumătatea mea?

                                                   Cosmina, Muntenegru

Vor exista mereu suspiciuni între voi, mai mult din partea ta, desigur. Îi plac femeile şi nu se poate abţine...
El este jumătatea ta dar vei avea de sufeit cu acest om instabil sentimental şi foarte alunecos. Vino la mine să-ţi fac un ritual de protecţie.
                                                             
                                                              Vrăjitoarea Sofia



Contact : 0745.762879, 0764.005138
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu