miercuri, 1 octombrie 2014

Sunt conștient că s-ar putea să o părăsesc



Am acceptat propunerea colegei mele de serviciu dintr-un impuls straniu și ne-am întâlnit într-o cafenea.
Ceea ce am aflat despre această femeie este total diferit de prietena mea. Roberta, aşa se numeşte, este plină de viaţă, a avut mai multe relaţii, zi de zi iese foarte mult în oraş.
Această femeie m-a făcut să am sentimente de dragoste şi afecţiune pentru ea, m-a făcut să deschid ochii și am găsit dragostea. Acum știu că cea mai strânsă legătură care mă leagă de prietena mea nu este iubire adevărată, ci o complicitate care s-ar traduce printr-o legătură frățească. Sunt conștient că s-ar putea să o părăsesc.


Cu toate acestea, îmi iubesc mult prietena. Oare tipa asta, colega mea mi-a făcut vrăji ca să fiu cu ea? Aștept cu nerăbdare ajutorul dvs. cât mai repede.
Sunt un tânăr copleșit de sentimente ciudate.


                                                   Lucas, Kavala, Grecia

Ai farmece făcute de către colega ta şi ele te ţin legat de ea, fireşte. dacă vrei să rămâi cu prietena ta, atunci trebuie să mă cauţi ca să le înlătur. Tu decizi!

                                                       Vrăjitoarea Yagmur



Contact : 0762.547866, 0722.120706
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu