marți, 2 septembrie 2014

Vreau să înţeleg dragostea mea



Am plecat cu prietenul meu recent în Italia şi am simțit că-l iubesc mai mult. Au trecut două săptămâni de fericire maximă!
Apoi, când l-am văzut sărutându-se cu o barmaniţă la un club din Milano, m-am simţit foarte ciudat, am realizat îmi lipsea, toate amintirile au revenit brusc și nu m-am opri din plâns. A fost prea rău .. .
Dar problema este îl iubesc enorm deşi îmi face mult rău! Vreau să fiu cu el şi să-l iert pentru că a greșit faţă de mine. Mă tot gândesc la el, la tot ceea ce am petrecut împreună, dar există şi o altă problemă : m-am atașat de un băiat, l-am cucerit!
Ce crezi, am farmece făcute ca să nu rămân cu prietenul meu? Ajută-mă să înţeleg situaţia mea amoroasă.

                                                           Gianna, Berlin

Da, ai farmece făcute de către noul tău prieten, care te doreşte cu disperare. Tu alegi! Dacă îl vrei pe celălalt, atunci trebuie să vii la o şedinţă la unul din cabinetele mele din Germania.

                                           Clarvăzătoarea Loredana



Contact: 0760.198417, 0049.15166571448

Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu