miercuri, 3 septembrie 2014

Prietenul m-a părăsit şi sufăr enorm



Fostul meu prieten a decis ia o pauză și după această pauză, care pentru mine a fost asemeni unui coşmar, a dispărut.
 Se pare că argumentele mele repetate cum că şi-a pierdut sentimentele pentru mine l-au descurajat şi au arătat ce simţea cu adevărat pentru mine. Acum îmi dau seama am făcut  greşeli uriaşe, dar e prea târziu ..
Am observat, de asemenea, vorbea cu o fată de acseea cred că ea reprezintă motivul pentru care, de fapt, ne-am despărțit. Cum ar trebui să-l iau? M-a înşelat cu ea? Îmi place să cred că încă mai ţine la mine! Sau i-a făcut tipa asta nişte farmece ca să pună mâna pe prietenul meu?

                                                             Suzanna, Belgrad

Cert este că el nu mai simte nimic pentru tine. Asta pentru că o femeie chiar l-a vrăjit ca să rămână cu ea. Ar fi cazul să vii la o şedinţă dacă vrei să rămâi cu acest băiat. Sună-mă şi pentru alte detalii, care desigur te privesc.

                                                              Vrăjitoarea Sofia



Contact : 0745.762879, 0764.005138
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu