duminică, 7 septembrie 2014

Mă tem că soţul meu a aflat că-l înşel



Am fost căsătorită timp de 3 ani și sunt într-o relație de concubinaj cu altul de 8 ani, dar soţul meu nu ştie absolut nimic. Avem un fiu împreună.
De ceva timp, mai precis de aproximativ 10 luni, nu  funcționează nimic în familia noastră. Mă tem că soţul meu a aflat despre trădarea mea deoarece se comportă din ce în ce mai ciudat.


Soțul meu a pierdut mulţi bani în ultima vreme la jocurile de noroc, una din patimile lui şi are probleme de sănătate (dureri de spate) și ar trebui să ia o mulțime de calmante, și chiar somnifere.
Este chiar un pic depresiv în ultima vreme. Ne-am propus să facem un al doilea copil dar mă tem şi-l evit sistematic. Nu știu ce să fac. Pentru că el doreşte enorm să-i aduc pe lume o fată. Dar relația noastră sexuală scârţâie serios...
Îmi place că e soțul meu și vreau să rămân cu el, fireşte. Dar mă tem de el deoarece este foarte răzbunător, feroce. Are farmece făcute? Sau eu? În opinia dumneavoastră ce ar trebui să face?

                                                             Irina Luisa, Paris

Are farmece făcute, însă şi tu, din păcate. Aveţi soluţia împăcării, deoarece mi s-a arătat în cărţi că el este jumătatea ta şi nu celălalt bărbat, cu care l-ai înşelat. Sună-mă, ca să stabilim o şedinţă!

                                                  Regina Magiei Albe Shiva


Contact: 0722.415372, 0768.011039
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu