miercuri, 6 noiembrie 2013

Vrăjitoarea Mihaela vă prezintă ritualul de aducerea înapoi a persoanei iubite



Acest ritual este destinat să vă ajute să obţineţi din nou dragostea persoanei iubite, fie că este vorba de o femeie sau de un bărbat.

Material:

O masă mică rotundă din lemn

    O faţă de masă albă

    O lumânare albă

    O oglindă

    Un pahar de vin umplut cu apă pură

    O cană de sare grunjoasă

    O ceaşcă de cărbune

    Tămâie Djaoui

    Fotografia a persoanei (dacă este posibil)



Ritual:

Aşteptaţi până când vine noaptea pentru a vă angaja în acest ritual.

Deconectaţi telefonul şi închideţi ferestrele şi uşile, căci trebuie să fie în tăcere absolută.

Puneţi faţa de masă pe măsuţa rotundă.

Pe masă, puneţi o oglindă şi în faţa ei o lumânare, puneţi fotogarfia persoanei împotriva oglinzii, în dreapta lumânării, puneţi paharul cu apă la stânga lumânării, vasul care conţin sare, şi înaintea lumânării într-un recipient de fier veţi arde o bucată de cărbune.

În timp ce arde cărbunele, duceţi-vă să vă purificaţi făcând o baie fierbinte. Puneţi-vă haine curate albe. Aprindeţi lumânarea şi opriţi toate luminile artificiale.

Păstraţi aproape tămâia,  apoi se toarnă un pic pe cărbune. Puneţi ambele mâini plat pe masă şi recitaţi cu voce tare:

O, Dumnezeule, care împarţi întotdeauna bunătate,
Gata să vezi şi să ierţi,
Dă-ne tu pacea şi binefacerea Ta,
Care ar trebui să prevaleze în toate familiile,
Acordă-ne mila pe care o solicităm de la Tine.
Facă-se voia Ta.


Se toarnă un pic de tămâie pe cărbunele incandescent.

Reculegeţi-vă şi gândiţi-vă foarte mult la fiinţa care doriţi să vină înapoi.

Se repetă această operaţie de trei ori în timpul serii.

Lăsaţi să ardă toată tămâia şi apoi mergeţi la culcare.

Teoretic, dacă aţi făcut acest ritual, trebuie să aveţi veşti de la iubit într-un termen de trei zile.

În cazul în care ceva nu funcţionează de prima oară, nu uitaţi niciodată că este nevoie de practică pentru a realiza un ritual special şi de multă perseverenţă.

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

2 comentarii:

  1. Numele meu este lilian N.This este o zi foarte plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorul Dr.saguru a făcut pentru mine, ajutându-mă să ex-soțul meu înapoi cu magia lui și dragoste vraja. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu a fost într-adevăr mă înșela și a fost în căutarea unui divorț, dar atunci când am dat peste e-mail Dr.saguru pe internet pe modul în care el a ajutat atât de mulți oameni pentru a obține ex-lor înapoi si ajuta la fixarea relationship.and face pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea să-l și apoi să caute ajutorul lui, dar spre surprinderea mea el mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată-mă acum sărbătoresc pentru că soțul meu a schimba total pentru totdeauna. El vrea mereu să fie de mine și nu pot face nimic fără a prezenta mea. Ma bucur cu adevărat căsnicia mea, ceea ce o mare sărbătoare. i se va continua pe internet, mărturisind pentru că Dr.saguru este într-adevăr o adevărată fugă vrajă. Ai nevoie de ajutor ATUNCI DE CONTACT MEDIC SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și să te simți fericit în relationship.and tău său, de asemenea, perfectă în 1 Love SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUCTE pântecelui 4 PROMOVAREA sPELL 5 PROTECȚIE sPELL 6 sPELL DE AFACERI 7 BUNE JOB sPELL 8 LOTTERY sPELL și CURTE CASE spell.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua numele meu este nakisha Vreau sa va alaturati tuturor sa-i multumesc acestui om pentru restaurarea casei mele cu ex-sotia mea care ma arunca pentru o alta femeie timp de 5 ani. La inceput nu am crezut niciodata ca DR OGGUGU va fi capabil sa ma ajute sa-mi castig inapoi EX-SUGARUL de la cealalta femeie, ci pentru ca inca mai iubesc si am nevoie de el in viata mea. Lucrez si urmez instructiunea DR OGUDUGU si ma surprinde ca dupa 3 Zilele petrecerii vrajii și colaborarea cu DR OGUDUGU, Ex-HUSBAND-ul meu mi-a cerut să-i cer iertare și să uit tot ce mi-a făcut pentru că încă mă iubește ... acum eu și soțul meu ne întoarcem împreună și suntem foarte fericit cu noua noastra viata ... toate datorita DR OGUDUGU pentru marea munca pe care a facut-o pentru mine .. Promit sa imi impartasesc intotdeauna munca sa buna intregii lumi largi si daca vreun corp este acolo trecand prin orice relatie dificultati ar trebui contactați-l prin e-mail: drogudugusolutionspell@gmail.com sau whatsapp +2349097050691
    De asemenea, se specializează pe următoarele probleme
    (1) Dacă doriți ex-spate.
    (2) dacă aveți întotdeauna vise rele.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei ca femeile / bărbații să alerge după tine.
    (5) Dacă vreți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să îți ceri soțul / soția să fie
    al tău pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) Îngrijire de plante.
     contactați DR OGUDUGU prin e-mailul său pentru o soluție totală drogudugusolutionspell@gmail.com

    RăspundețiȘtergere