joi, 28 noiembrie 2013

Iubesc şi sufăr cumplit



Dragă doamnă Maria Câmpina,
Problema mea este dragostea. Iubesc şi sufăr cumplit. Sunt foarte dependentă de soţul meu. Dragostea pe care i-o port (şi el nu o vede sau nu vrea) îmi provoacă multă durere. Mai precis, m-a abandonat pentru o vecină. O femeie urâtă, invidioasă şi fără scrupule, care mi-a pus gând rău.
Sunt bolnavă de dragul acestui om şi el, din nefericire, se pare că nu mă mai vrea. De ce? Ce s-a întâmplat atât de grav între noi încât să nu mă mai accepte?
 Refuz să cred că ar putea să o iubească pe acea femeie şi să mă lase baltă. Sunt deprimată iar acum caut o rezolvare favorabilă. Mi-e tare dor de el, recunosc sincer. Vă rog mult, ajutaţi-mă, nu ştiu ce să mai fac pentru a-l aduce înapoi la mine.
                                          Bettyna, Valencia, Spania


La ritualul făcut pe fotografia voastră, s-a arătat că este ceva făcut; ai blesteme prin vrajă pentru despărţire. De aceea trebuie să luaţi legătura neapărat cu mine personal. Sunaţi-mă la numerele : 0723.899909, 021.6676516.
                                  Clarvăzătoarea Maria Câmpina



Vizitaţi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu