luni, 4 noiembrie 2013

Minciunile şi trădarea lui Ovidiu



Am întâlnit un bărbat mai tânăr decât mine în urmă cu doi ani şi jumătate, la o petrecere a unor prieteni unde am fost invitată. Mi-a plăcut şi ne-am împrietenit. Nu ştiam ce urma şi nici nu-mi păsa. Era extraordinar şi mi-era teamă să nu-l pierd. Am riscat...

Sunt o brunetă superbă, sexy, reuşesc să atrag uşor bărbaţii şi să fiu ca o zeiţă pentru ei, să-i ţin în frâu.
Aşa încât nu mă mira faptul că am reuşit relativ repede de a intra în graţiile acelui tânăr sclipitor şi de a-i suci minţile. Asta şi urmărisem de cum l-am văzut! Dar problema este că m-am aprins serios, la rândul meu.
Ne-am împrietenit fără restricţii şi lumea părea a noastră. Nu mă deranja că era mai tânăr cu trei ani decât mine, chiar mă seducea această idee. Am făcut o puzderie de proiecte şi brusc, el a căzut grav bolnav. M-am ocupat de el l-a spital şi aproape că nu m-am desprins de la patul său.
Mi se părea aşa de neajutorat... Apoi, am început să descopăr minciunile lui de la începutul relaţiei noastre (ceea ce mă deranja teribil). Ne-am certat. Nu suport să mi se ascundă adevărul şi să mi se vândă gogoşi. Spusese multe prostii, fabuloase dar mi-am dat seama că teribilismul său avusese drept scop numai dorinţa sa expresă de a mă cuceri. Mă iubea enorm.
În cele din urmă l-am iertat pe Ovidiu pentru că oamenii mai trebuie să facă şi asta în cuplu dacă vor să meargă cu adevărat înainte. Dar l-am rugat să nu mă mai mintă niciodată (pentru că nu suport), să fie onest şi responsabil. Prefer să mi se spună verde în faţă decât să se vorbească pe la colţuri.
Speram că m-a înţeles (părea convins că am dreptate). Ovidiu, ca un ticălos mic, a început să mă mintă (nu se simte bine altfel). Nu grav, dar îndeajuns încât să mă facă să nu am încredere în el. Sau măcar nu atât cât ar trebui. Aproape că bănuiam că va reîncepe, nu ştiu de ce. Eram nervoasă, credeţi-mă, pe apucăturile lui. Nu suport mincinoşii (ori el tocmai unul dintre ei era).
M-m întrebat şi dacă are vrăji făcute sau farmece, pentru că numai un om se comport aşa de aberant.


Nu era vorba numai de teribilism, ci şi de caracter. De supărare, l-am lăsat baltă şi nu am vrut să mai aud de el. Dar Ovidiu s-a rugat în genunchi de mine şi m-a implorat să-l iert. M-a înduplecat, până la urmă. Era afectuos, ştia să se bage pe sub pielea mea. Mă rog, nu erau aşa de grave minciunile lui ca să nu pot trece peste ele.
Am observat, în plus, că era gelos. Mă iubea sincer, mult, tumultos, iar pentru asta credeam că este capabil de orice. Datorită lui, am trecut printr-o depresie severă. Mă stresa cu caracterul său infect, cu vorbe meşteşugite combinate însă cu minciuni (zicea el nevinovate) şi acuze subtile (dar care mă atingeau), cu nervozitatea sa excesivă în unele momente.
Am înţeles că nu fusese mereu aşa, deci se petrece ceva special cu el!!!! Şi am luat şi eu măsurile mele. Mai exact, v-am căutat pentru a mă ajuta să fac din el un om normal, responsabil, care să mă iubească.
Apoi, într-o bună zi, s-a întâmplat să dau de de el în pat peste cea mai bună prietenă a mea. A fost extrem de şocant, dur. Nemilos. Ovidiu m-a dezamăgit total. Credeam că-l voi nenoroci în bătaie, atât de furioasă eram pe el. Şi brusc, depresia mea s-a accentuat. Aş fi vrut să nu-mi pese de acest bărbat şi să şterg totul cu buretele, timpul petrecut împreună, însă nu am putut. Mă deranjase că mă înşelase cu prietena mea. M-a văzut plângând din cauza sa şi părea fericit.
Ne-am despărţit şi am pus capăt acestei poveşti fără regrete. Am suferit prea mult... Viaţa este dificilă. Sunt cam confuză. Am venit din nou la dumneavoastră, doamnă Brăţara, pentru a-l scăpa de farmece. Dar am constatat că aveam şi eu, acum, făcute la iniţiativa acelei femei, care a început să se ţină de capul meu cu asiduitate. Ce să fac, doamnă scumpă Brăţara ?
Vă implor să mă ajutaţi. Ştiu că numai dumneavoastră puteţi asta, că aveţi un har unic. Mulţumesc anticipat.

                                                                    Cosmina, Barcelona


 Dragă Cosmina,
Aşa cum ai precizat, ai farmece puternice, este adevărat, pe care numai eu singură le pot desface.Vino la cabinetul meu şi te voi ajuta negreşit. Dar înainte de asta, te rog să mă suni la 0762395098
pentru a stabili exact când.

                                                                      Vrăjitoarea Brăţara

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu