vineri, 1 noiembrie 2013

Mulţumiri vrăjitoarei Melissa



Timp de mulţi ani, recunosc că am avut o frumoasă poveste de dragoste cu un bărbat cu care credeam că voi rămâne pe vecie.
Dar o femeie rea şi-a băgat coada şi l-a tras în capcană, mi l-a furat. Şi de aici a început calvarul meu.
 Doamna Melissa însă mi l-a adus înapoi şi-i mulţumesc de mii de ori.
                                                                    Beatrice, Paris



Soţul meu, Nelu se numeşte, a fost bun până ce s-a apucat de băutură, după ce a rămas anul trecut şomer.
Disperată, am căutat soluţii fel de fel însă numai o vrăjitoare m-a ajutat cu adevărat şi-i mulţumesc. Este vorbe despre doamna Melissa, care recunosc că are extrem de mult har. Mulţumesc enorm.

                                                                     Julia, Londra

 Contact : 0723.448.874
 Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu