vineri, 1 noiembrie 2013

Mulţumiri pentru tămăduitoarea Ştefania



Mulţumesc mult doamnei Ştefania pentru că mi-a salvat soţul de viciul groaznic al alcoolismului. Sunt fericită !   
                                                                       Claudia, Iaşi


Eram în pragul falimentului cu firma mea şi nu mai făceam faţă presiunilor, am vrut chiar să mă sinucid. Dar a venit la timp în viaţa mea doamna Ştefania şi graţie ei, am revenit pe linia de plutire. Simt că am renăscut cu adevărat. Mulţumesc.
                                                      Olimpian, Baia Mare                      
               
Doamna Ştefania, cu harul său autentic, a rezolvat cu succes cazul meu complicat. Prietenul meu avea făcute farmece şi blesteme, ceea ce l-au făcut să se îndepărteze mult timp de mine. Credeam că am să-l pierd pe vecie !
Din fericire, nu s-a petrecut asta şi acum suntem împreună. Mulţumesc mult!
                                                                        Ionela, Arad

Cotact : 0747.553313, 0747.993183
 Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu