luni, 4 noiembrie 2013

M-a părăsit pentru cea mai bună prietenă a mea



Stimată doamnă Yagmur,
După multe ezitări, m-am decis să-mi spun şi eu povestea. Eram cu un bărbat de trei ani şi totul s-a terminat. A divorţat. Nu mi-am imaginat nicio clipă.
 Sunt foarte tristă. Am trăit o iubire teribilă şi am crezut că va putea dura foarte mult. Sentimentele mele sunt confuze. Îl doresc, nu concep că l-am putut totuşi pierde...
 Ce l-a schimbat? Acum, trăieşte cu cea mai bună prietenă a mea şi mi se pare dur să recunosc că am pierdut. Mă simt prost, îmi merge tare rău de la o vreme.
 Mi-a făcut ea vrăji, sau el?Nu mai ştiu ce să cred cu adevărat.

                                                     Simona, Ajaccio, Corsica





Orice despărţire este dureroasă, aşa este. Din păcate, această femeie rea şi invidioasă ţi-a făcut vrăji puternice în scopul de a te ţine departe de el şi de a avea nenumărate probleme. Curaj. Vino la cabinetul meu sau sună-mă la 0762.547866, 0722.120706, sau dă-mi mail la e-mail:vrajitoareayagmur@yahoo.com,  ca să te pot salva.
 Îţi voi face ritualuri de protecţie.

                                                        Vrăjitoarea Yagmur


Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu