vineri, 3 iulie 2015

Tămăduitoarea Yagmur, femeia cu puteri paranormale



Tămăduitoarea Turcoaica este binecuvântată de DUMNEZEU, zis Allah al ei. Are al nouălea simţ prin chiromanţia, astrologia şi puterile malefice pe care le deţine de peste 25 de ani. 


Este numită în România femeia cu puteri paranormale ! Turcoica a revenit în această conjunctură la cererea oamenilor după o pauză de aproximativ 5 ani ...
Yagmur Elena DEŢINE CELE 7 MINUNI. ARE REZOLVĂRI DE LA 2 ZILE LA 10 ZILE ...DEPINDE DE CAZ...
Anul 1992 a fost un an în care evoluţia lucrurilor din viaţa ei părea că vor avea o întorsătură neaşteptată. Totul a început cu forţa fizică care a scăzut de la o zi la alta, puterea de concentrare se diminua cu repeziciune şi într-o dimineaţă a constatat şocată că nu se mai putea ridica din pat decât cu mari eforturi după visul pe care l-a visat.
Se făcea că mi-a atins mâinile un om. Nu i-am văzut chipul dar i-am auzit vocea. Mi-a zis şoptind la ureche : ''Mâinile tale sunt binecuvântate iar prin trupul şi cuvintele tale o să ai biruire şi rezolvare a multor oameni de pe pământ prin puterea mea'', aşa mi-a rostit bunul ALLAH ,DUMNEZEUL vostru în vis!
Este adevărat că simt pe trupul meu de fiecare dată o mare durere dar şi atât de uşoară şi curată după caz la caz rezolvat!
Turcoica TĂMĂDUITOAREA LUI DUMNEZEU TRIMISĂ PE PĂMÂNT CU HAR ,PUTERE, CHIROMANŢIE, ASTROLOGIE, REZOLVĂ URMĂTOARELE CAZURI în proporţie de 100%, care depind de ea: aduce iubit(a) înapoi, împreunează soţ(ie), împacă fiică sau fiu cu părinţi, aduce persoane dragi de la depărtare, aduce soartă lângă soartă, îndepartează răul din suflet, aduce spor şi noroc în case, afaceri, examene, relaţii, casnici, dezleagă cununii, leagă cununiile, îndepartează farmecele, îndepartează blestemele, ajută femeile care nu pot avea copii, ajută bărbaţi care nu pot avea copii, îndepartează sterpia, îndepartează viciul băuturii, drogurilor şi ţigărilor, stres, ameţeli, descânt pentru dragoste, sănătate şi multe altele.
APELAŢI CU ÎNCREDERE ŞI VIAŢA VI SE VA SCHIMBA DIN RĂU ÎN BINE!
Pentru programări şi informaţii, sunaţi la numerele de telefon:



0722.120706 sau 0762.547866 
       
Vizitaţi şi pagine ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Un comentariu:

  1. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere