miercuri, 15 iulie 2015

Am o istorie foarte complicată cu fosta mea iubită



Am o istorie foarte complicată cu fosta mea iubită, din păcate, de care îmi amintesc cu tristeţe dar şi cu bucurie, pentru că am trăit şi momente excelente împreună cu ea, recunosc.


Zaruri au fost aruncate când ea m-a părăsit pentru un aventurier francez plin de bani. Plecarea sa a fost destul de complicată, a fost în ceea ce se numește una fulgerătoare, cu adevărat. A revenit a doua zi, a plecat din nou şi a revenit ca o obsesie, de parcă nu dorea să facă acest pas definitiv şi dramatic pentru noi...
Ei bine, m-a părăsit în cele din urmă! Am fost un cuplu preţ de 4 ani neverosimili de tumultoşi. Mai am vreo şansă să fiu vreodată cu ea? O iubesc enorm şi nu ştiu ce mă voi face fără iubita mea. Este dur, credeţi-mă.
Am aflat că el i-ar fi făcut magie neagră ca să ne despartă şi să rămână cu ea. Ştiu din surse sigure, chiar de la femeia care s-a ocupat de cazul nostru, una care practică ocultismul în Italia şi pe care a adus-o în Franţa special pentru asta.
Ce să fac? Chiar puteţi să mi-o aduceţi înapoi? Are sau am cununiile legate?
Sunt în depresie şi îmi merge tare prost din cauza farmecelor care vin de la această femeie draconică. Am şi momente când mă simt impotent. Vă rog să mă ajutaţi cât mai repede, preluaţi şi lucrarea mea şi să o aduceţi la mine pe această fugară sentimentală. Ştiu că plânge după mine...

                                                          Robert, Lille, Franţa

Iubita ta fugară este şi jumătatea ta, iată de ce a ezitat atât de mult să facă pasul înainte de a te părăsi.
O pot aduce la tine ca să rămâneţi împreună după ce voi face un ritual de magie neagră prin care să elimin farmecele făcute asupra ta. Sună-mă pentru mai multe detalii.

                                                         Clarvăzătoarea Sultana




Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Un comentariu:

  1. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere