miercuri, 22 iulie 2015

Fostul meu iubit m-a lăsat pentru amanta lui



Fostul meu iubit m-a lăsat pentru amanta lui, deşi eram împreună de trei ani şi plănuiam să ne căsătorim.


Dar viaţa îţi joacă de multe ori feste, nu? A cunoscut-o la o sală de fitness. Ce-i drept, este o femeie atrăgătoare, cu forme absolut tentante şi i-a sucit capul, pot să-l înţeleg pentru că văd despre cine este vorba. Dar m-a părăsit şi îmi jura iubire veşnică şi fericire nemăsurată. Vorbe...vobe...
Acum, sunt împreună şi asta mă doare cel mai tare, credeţi-mă! Ce să fac ca să fiu cu el, să fim fericiţi cum eram? Mi s-au făcut farmece? Am cununiile legate? Pot să scap de blestemul de a fi singură?

                                                        Cassydy, Boston SUA
                                                                 

Din păcate, ai vrăji şi blesteme, făcute de o persoană feminină care te urăşte de moarte, aşa văd în cărţile mele.
Te pot scăpa de acest mare necaz mare dacă îmi trimiţi un obiect de-al lui şi dacă începem lucrarea magică, fireşte. Sună-mă ca să vorbim despre detalii care te privesc numai pe tine.

                                                         Prezicătoarea Sunita




Contact: 0722.974883 ; 0746.432274
E-mail: vrajitoarea.sunita@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul meu: www.vrajitoareasunita.ro
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
www.vrajitoareledinromania.ro

Un comentariu:

  1. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere