marți, 21 iulie 2015

A plecat cu bijuteriile mele şi cu banii pe care îi aveam în casă



Fostul meu prieten a plecat cu bijuteriile mele şi cu banii pe care îi aveam în casă pentru că ne pregăteam să cumpărăm o vilă unde să ne mutăm după ce urma să facem nunta.
Nu a mai fost cazul! M-a părăsit pentru cea mai bună prietenă a mea şi şi-a continuat viața ca şi cum nimic rău nu s-ar fi întâmplat.


Totul îi mergea bine. Într-o noapte, s-a decis să vină la mine ca să mă vadă, dar împreună cu ea! Ce tupeu! Erau amândoi acolo şi simţeam de parcă îmi râdeau în nas, nu-i pasă de suferinţa mea, de ceea ce credeam eu despre gestul lui, poate că i se părea normal. O săruta, o îmbrățișa iar eu abia mă abţineam să nu izbucnesc în plâns.
Îmi amintesc că ne-am cunoscut la un concert al faimoasei cântăreţe canadiene de muzică country Shania Twain, o seară fantastică când m-am îndrăgostit de le la prima vedere. Eram bucuroasă să fiu cu acest bărbat, mă iubea şi eram în extaz.

Dar mi-a dat o lovitură când m-a părăsit în seara aceea dramatică, consumase alcool şi mă ura. A plecat cu furie şi a revenit abia de curând cu ea pentru a mă face gelos.

Ce să fac? Are vrăji făcute de tipa asta? Este ea sau eu jumătatea lui? Am cununiile legate?
Am mare nevoie de ajutor moral şi vreau să mi-l aduceţi înapoi, simt că nu pot sta fără el.

                                                Coralie, Pasadena, SUA

Acest bărbat se joacă cu nervii tăi dar cărţile îmi arată că este jumătatea ta, deci luptă ca să-l ai din nou.


Te voi ajuta însă am nevoie de un lucru de-al lui, pentru a începe lucrarea magică prin care să-l readuc la tine, după cum doreşti atât de tare.

                                                          Prezicătoarea Amalia


Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Un comentariu:

  1. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere