joi, 16 iulie 2015

Am cunoscut o fată superbă din Caracas, într-un club de noapte



Sunt un român care s-a stabilit în Venezuela. Aici am cunoscut o fată superbă din Caracas, într-un club de noapte, de care m-am îndrăgostit lulea şi am făcut împreună o fetiţă superbă, pe care o iubesc ca lumina ochilor.


Mereu am trăit în concubinaj. Din păcate, iubita mea m-a lăsat recent pentru un om de afaceri columbian, destul de dubios şi a luat şi fetiţa cu ea. Am fost pe fundul prăpastiei, şocat de răutatea ei.
Pot să-mi refac familia şi să fim fericiţi ? I s-au făcut oare farmece ? Am cununiile legate ? Vreau enorm să mă ajutaţi să fim din nou împreună.

                                           Narcis, Caracas, Venezuela


 Ţi s-au făcut farmece de subordonare, adică să te poată manipula şi ea să facă ce vrea.


Este o magie specială, ceva de genul magiei voodoo practicată în Caraibe. Am nevoie de un obiect de-al ei, de-al fetiţei, de pozele lor şi voi începe ritualul. Ea este însă jumătatea ta şi va reveni la tine după această aventură amoroasă. Să ai speranţe !

                                                         Vrăjitoarea Vanessa


Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul meu:
Vizitaţi şi blogul meu
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu