sâmbătă, 18 iulie 2015

Iubitul m-a părăsit fără remuşcări



La începutul lunii trecute, iubitul m-a părăsit fără remuşcări. Nu ştiu unde i-a fost capul, pentru că m-a lovit violent de perete, ca să mă omoare.
M-a lăsat! Mă caută cu e-mailuri acum și am descoperit că şi-a redeschis contul de Facebook pe care îl oprise, chipurile să nu mai fie deranjat de târfe!
M-a blocat ce am descoperit despre el. Are femei cu duiumul şi este un mare afemeiat. Mă face să mă simt foarte prost. Am avut un mare atac de panică din cauza caracterului lui. Și știu că mă minte din nou. Afirmă că mă iubeşte şi că a fost vrăjit ca să se poarte absurd cu mine. Poate fi adevărat?


Sunt o latino-americancă din Miami şi sunt înnebunită după Jennifer Lopez, cu care semăn şi fac totul să o imit, chiar să cânt şi dansez în stilul ei inconfundabil. Da el este atras de femei şi o urăşte pe J Lo, deci şi pe mine. Ne-am certat des pe tema aceasta, sensibilă pentru mine, vă daţi seama.
Ce să fac? Am mare nevoie de ajutor şi de sfaturi, chiar şi de la cititori. Mersi anticipat.  God bless you all!


                                                  Lola, Miami, Florida, SUA



Da, are vrăji făcute, nu te minte. Este nevoie de tact ca să-l aduci în braţele tale şi de un ritual puternic.


Te voi ajuta pentru că am văzut că el este jumătatea ta şi merită să fiţi totuşi împreună. Sună-mă pentru alte detalii care te privesc numai pe tine.


                                                       Vrăjitoarea Izabela Sara


Contact: 0762.395098
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Un comentariu:

  1. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere