luni, 13 iulie 2015

Celebra şi cunoscuta prezicătoare, tămăduitoarea Sunita



Cărţile mele ştiu secretul viitorului dumneavoastră!
Bun venit în lumea magiei albe! Celebra şi cunoscuta prezicătoare,  tămăduitoarea Sunita vă dezvăluie adevăratele puteri ale magiei albe şi ce înseamnă aceasta. Este cea mai căutată din ţară şi are rezultate pozitive care o recomandă din plin tuturor celor din ţară şi din străinătate.

Binecunoscuta şi inegalabila clarvăzătoare Sunita, care a rezolvat cu succes cele mai multe şi grave cazuri din ţară şi de peste hotare a fost botezată de mari parapsihologi oculţi din Egipt.
Doamna Sunita este înzestrată cu har divin şi este „obligată” să-l ducă mai departe, din generaţie în generaţie, aşa cum şi domnia sa l-a moştenit.
La vârsta de 6 ani şi-a dat seama că posedă acest har divin moştenit din strămoşi. Acum, aveţi şansa de a citi şi de a vă convinge de adevăr prin intermediul acestui articol.
Stimaţi cititori, sunt tămăduitoarea Sunita şi vă transmit un mesaj important. Dacă simţiţi că aveţi farmece şi blesteme, dacă nu vă găsiţi rostul în viaţă, dacă aveţi vise inexplicabile, dacă v-a părăsit iubitul sau iubita, soţul, soţia, dacă aveţi certuri sau neînţelegeri, dacă suferiţi de boli sau de vicii, dacă nu vă găsiţi jumătatea, dacă copiii au luat-o pe căi greşite, dacă sunteţi impotenţi sau nu faceţi copii, apelaţi imediat la mine.
Nu ezitaţi deoarece problemele pe care le aveţi se pot agrava!
Sunaţi la numerele mele de telefon: 0722.974883, 0746.432274, 0244.542446  pentru o astrogramă pe baza datelor.
Sunt o persoană serioasă şi depun suflet în ceea ce fac. Să nu credeţi că este uşor de a te lupta cu forţele malefice!
Aşa cum am scris, am descoperit acest har la vârsta de numai şase ani. Nu am avut o copilărie normală. De atunci, totul s-a schimbat. Tot ce gândeam şi simţeam, aşa se întâmpla.
Am crescut în Egipt şi oamenii de acolo mă priveau ca pe o sfântă şi mă întrebau ce văd eu şi le preziceam lucrurile dinainte.
Apoi am fost botezată în apa Iordanului. Pe atunci nimeni nu ştia ce este. Mama bunicii mele practica magia neagră dar şi magia albă. Eu am ales să practic magia albă deoarece am vindecat copii care erau posedaţi şi m-am dedicat Binelui.
Dar să nu uităm că există şi Răul în lumea reală. Eu, după o socoteală făcută de oamenii de ştiinţă, aş avea vreo 300 de ani iar pe această lume sunt tânără. Am trăit şi alte vieţi, de aceea am o experienţă de neegalat! Lucrările mele vrăjitoreşti sunt unice.
Este de ajuns un simplu telefon pentru a vă face o verificare astrogramică şi pentru a desluşi misterul care îi apasă pe oamenii care au probleme. Cărţile mele au cel puţin 100 de ani şi ştiu misterul viitorului dvs.
Numai  cu datele personale este de ajuns, chiar şi de la mare depărtare, pentru a depista la timp suferinţele de boli sau de farmece care ar putea pune în pericol viaţa clienţilor.
Nu intervin pentru a schimba destinul omului, ci doar îl ajut să treacă peste cele mai grele obstacole din viaţa lui.
Sunt trimisă de Dumnezeu şi cred în El! Dumnezeu este un duh al Universului şi există oriunde. Dar nu s-a arătat pe pământ. El şi-a trimis fiul născut din pântec. Însă tot ceea ce este scris de Dumnezeu, nu schimb! Nimic din ce aflu din cărţile mele. Eu le spun oamenilor: Aşa ţi-a fost scris!”
În anul 1997, am rezolvat un caz cu succes. Este vorba de un tânăr care era o lună femeie şi o lună bărbat. Însă am descoperit în cărţile mele. I-am spus că văd ceva ciudat în aşternutul lui. O viaţă dublă la miez de noapte şi lună plină.
Acesta a lăsat capul în jos dar eu l-am încurajat, spunându-i să nu se teamă deoarece este vorba de un blestem de dinainte să se nască, din a treia generaţie, de la trei femei ursitoare de magie neagră.
El mi-a declarat că a făcut mai multe căutări la doctori şi vrăjitoare, chiar şi la biserici dar nimeni nu a putut să-l ajute şi să-i facă nimic deoarece i-ar fi spus că „aşa a vrut Dumnezeu!” 


Dar ştim cu toţii că Dumnezeu este bun şi iubitor şi nu ar fi lăsat un astfel de păcat pe pământ.
Aflând eu acest lucru am intervenit imediat spunându-i să nu dăm vina pe Dumnezeu şi nici pe oamenii unde s-a căutat pentru că nu au avut puterea şi nici leacuri.
Şi am început ritualurile speciale, numai de mine ştiute, pentru vindecarea lui. Întrebându-l ce vrea să rămână, mi-a răspuns că bărbat, deşi mâinile lui erau foarte fine iar faţa părea să aibă trăsături mai mult feminine şi nu se afla niciun fir de păr pe faţa şi mâinile lui.
După cinci şedinţe, acesta a revenit la normal fiind un tânăr şi un bărbat care la rândul lui şi-a refăcut viaţa şi este acum un om de succes care doreşte să rămână anonim. Îmi mulţumeşte şi în ziua de azi pentru binele făcut.
Nu ezitaţi, contactaţi o adevărată tămăduitoare miraculoasă!

Contact: 0722.974883 ; 0746.432274
E-mail: vrajitoarea.sunita@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul meu: www.vrajitoareasunita.ro
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoareledinromania.ro

Un comentariu:

  1. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere