vineri, 31 iulie 2015

Tămăduitoarea Monica



Tămăduitoarea Monica este renumită în toată lumea atât datorită preciziei clarviziunii, cât şi datorită celor mai bune leacuri şi talismane împotriva farmecelor şi blestemelor.
La cazurile complicate, tămăduitoarea Monica lucrează împreună cu 3 călugări de la mănăstirea Athos.
Vrăjitoarea Monica este singura vrăjitoare care poate rezolva orice problemă în 9 ore cu garanţie sută la sută, chiar şi prin telefon. Testată şi atestată de cei mai mari psihologi şi parapsihologi din România s-a constatat că prin harul şi priceperea sa, poate să lege şi să dezlege cununii, apropie iubit de iubită, înpreunează familii dezbinate, face talismane de spor şi realizări, scoate argintul viu, vindecă epilepsia, beţia, impotenţa, face şi desface orice fel de farmece. Garantat 100/100! Toţi cei care aveţi probleme financiare, sufleteşti sau trupeşti sunaţi şi nu aveţi nimic de pierdut. 


Doamna Monica are cele mai puternice ritualuri de magie albă şi de magie neagră.
A fost născută cu acest har şi lăsată de Dumnezeu să ajute lumea în orice fel de probleme legate de vrăji, blesteme şi boli. Este cu adevărat ajutorul şi speranţa tuturor celor cu probleme şi necazuri. Este cunoscută în ţară şi peste hotare pentru puterile sale inegalabile, fiind remarcată pentru sute de cazuri dificile rezolvate cu succes.
Vine în ajutorul dumneavostră dotată cu cea mai mare experienţă şi cele mai puternice descântece, cu harul şi priceperea sa, pe care le pune în ajutorul dvs. Lucrând numai cu magia albă ea vă poate ajuta în orice problemă cu rugăciuni, descântece numai de ea ştiute, dezleagă cununii legate, vindecã boli care nu sunt diagnosticate pe cale medicală, scoate argintul viu, aduce persoana iubită înapoi, lecuieşte beţia, epilepsia, eczemele de pe corp, împreuneazã familii dezbinate, vindecă stãrile depresive, impotenţa, frica, vã ajută în afaceri şi multe altele.


Contact: 0753.517158, 0764.722775
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

3 comentarii:

  1. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Îi sunt foarte recunoscător Dr Dawn Acuna, pentru că mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit pentru o altă femeie, în acel moment soțul meu M-a părăsit am crezut că am pierdut totul până când o prietenă de-a mea mi-a dat-o pe Dr Dawn Acuna, contact WhatsApp, i-am trimis un mesaj și i-a spus durerea prin care trec, așa că ea mi-a spus că totul va fi bine, dacă am încredere și cred în ea, vraja va funcționa cu siguranță pentru mine și soțul meu sigur se va întoarce acasă și mi-a spus ce de făcut, așa că acele lucruri au fost făcute și 48 de ore mai târziu, soțul meu s-a întors acasă cerșindu-mi iertare, sunt atât de fericit și recunoscător Dr Dawn Acuna, dacă aveți nevoie de ajutorul ei, contactați-o, este precisă și sinceră,
    * Dacă vrei să vrăji pentru a concepe.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul
    *Dacă vrei să vindeci orice fel de boală
    * Dacă aveți nevoie de vrajă pentru a obține un loc de muncă bun. *Dacă doriți să nu mai aveți avort spontan. Si etc. scrie-i pe e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere