vineri, 17 iulie 2015

Dorea să arăt exact ca superba Angelina Jolie



M-am hotărât să plec de la fostul meu iubit pentru că dorea să arăt exact ca superba Angelina Jolie şi nu aveam cum să mă compar eu cu ea, vă daţi seama. Era obsedat de această femeie, o actriţă superbă, fireşte dar care involuntar mi-a distrus cuplul.


Era foarte clar că nu mai puteam să rămânem împreună! Toate mergeau rău pentru noi deşi am crezut că suntem cei mai norocoşi iubiţi din lume. Ne-a fost foarte bine împreună timp de 3 ani, începusem să ne facem planuri, eram acasă împreună, în concediu etc., dar m-a confundat cu o actriţă şi atunci, visul meu s-a spulberat.
 Ce să fac? Vreau să fiu din nou cu obsedatul meu dar are vrăji făcute? Am cununiile legate? Ne-a făcut cineva magie neagră?

                                                 Jessica, Houston, Texas, SUA


Din păcate, el are vrăji făcute cu magia voodoo şi este greu să fie raţional şi normal, ca în trecut. L-au schimbat!


Am nevoie de un lucru de-al lui, de timp şi răbdare ca să-l salvez de acest rău din el. Dar se poate. În plus, el este jumătatea ta, nu uita! Te iubeşte enorm şi cărţile mele îmi arată că veţi fi împreună cât de curând. Va reveni la tine!

                                                               Clarvăzătoarea Atena

Contact:
0722 .767 313, 021.6682816, 0744. 993 930, 0762. 111 422
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Un comentariu:

  1. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere