miercuri, 1 iulie 2015

L -am suspectat mereu că mă înşală



L- am suspectat mereu că mă înşală dar nu aveam probe. Trebuie să recunosc că am avut o credință oarbă în el.
Într-o seară în luna martie, a venit la mine supărat şi împreună cu o tipă frumoasă, parcă semăna cu Mila Kunis. M-a şocat! Era arogant, arţăgos, foarte impulsiv cu mine şi i-am dat afară. Nu ştiam ce însemna acea femeie în existența lui.  


Am avut acea reacție foarte puternică, plângând și țipând ca un copil, căci m-am simțit devalorizată, jignită de omul pe care îl iubeam. Nu mai exista dragoste, respect și loialitate.
Mi-am imaginat imediat mâinile acelei femei pe trupul lui şi am realizat că mă trădase cu ea. Am bănuit şi că i-a făcut vrăji. În acest timp, am trecut prin toate etapele: sinucidere, furie, iubire, nostalgie etc.
Iubirea vieții mele se lăfăia în braţele alteia şi nu avea niciun regret. Are sau nu vrăji? Îl puteţi aduce înapoi?

                                                              Karla, Chicago, SUA


Am deschis cărţile mele pentru problema ta sentimentală şi am văzut clar că el are farmece făcute de femeia cu care te înşală. Am nevoie de un obiect din partea lui şi de mai multe informaţii.
Te rog să mă suni ca să stabilim detalii despre lucrarea pe care să o încep prin care să-l readuc la tine.

                                                                  Vrăjitoarea Vanessa



Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul meu:
Vizitaţi şi blogul meu
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Un comentariu:

  1. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere