joi, 30 iulie 2015

Clarvăzătoarea Marina



Celebra clarvăzătoare Marina, apreciată de marele maestru Ion Ţugui, a fost de asemenea testată şi verificată de mari parapsihologi şi psihologi din Ierusalim.
Clarvăzătoarea Marina, care este deţinătoarea celor mai puternice ritualuri, vine acum în ajutorul dvs. cu harul şi puterea ei, ajutându-vă în momentele fără de speranţă ale vieţii.
S-a născut cu acest har de mică. La vârsta de 9 ani a descoperit că are aceste capacităţi fantastice. Mama ei a fost cea care i-a dat aceste puteri miraculoase!
Dar  deţine acest har în special de la bunica ei, cea mai mare clarvăzătoare din România, care a murit la 110 ani. De la ea a moştenit o parte din puterile sale magice cu care poate să vă ajute.
Când a aflat că deţine asemenea puteri, a rămas uimită. Bunica ei i-a arătat un pom deosebit, cum nu mai exista altul. Una dintre ramurile acestuia acoperea o cruce sfântă de argint iar în jurul lui se aflau 3 ulcioare de mărimi diferite.
Ea i-a explicat atunci că în primul ulcior se afla apă tulbure care îi va limpezi pe oameni de rău, în al doilea se afla apă limpede care se va numi apa vieţii prin care vor putea schimba oamenii în bine, în timp ce în al treilea se afla apă roşie cu care va tămădui oamenii. Cu crucea va putea lepăda orice rău şi suferinţă şi va binecuvânta.
Există încă o legătură spirituală între Marina şi spiritul bunicii ei care o ajută în mod miraculos din lumea de dincolo.


Doamna Marina deţine puterea Magiei Albe şi vine cu leacuri de trup şi de suflet, eliberându-vă de farmece şi blesteme, aduce persoana iubită înapoi prin cele mai puternice ritualuri şi leacuri ştiute doar de ea, scoate argintul viu, aduce succes în afaceri, ajută la reîntregirea familiilor dezbinate, dezleagă cununii, aduce persoana iubită înapoi, dezleagă farmece, blesteme, îndepartează Magia Neagră şi oferă protecţie, interpretează visele fără de înţeles, face descântece de frică, de noroc, talismanul dragostei, talismanul norocului şi al succesului…
Clarvăzătoarea Marina deschide Cartea de Tarot chiar şi prin telefon, dezlegându-vă misterul destinului dumneavoastră.
Doamna Marina îi poate trata pe cei intoxicaţi cu argintul viu, poate dezlega cununii, aduce spor în casă şi în afaceri.
Clarvăzătoarea Marina este un spirit din spiritul divin. Ea îşi manifestă această lumină cu care s-a născut pentru a le reda oamenilor, care au nevoie de ajutorul ei, destinele aşa cum le-au fost lăsate de Dumnezeu.
Având zeci de cazuri rezolvate aproape în toată ţara, clarvăzătoarea şi tămăduitoarea Marina vă poate ajuta cu succes deoarece a fost testată de marii oameni de ştiinţă, atât din România cât şi de pe alte continente.
Contact: 0754.549962
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

https://www.youtube.com/watch?v=sVRnoCRuwg0
https://www.youtube.com/watch?v=3dKbO06gLPE
https://www.youtube.com/watch?v=HuJpwkIznHU
https://www.youtube.com/watch?v=z8sVrZVHhKc

2 comentarii:

  1. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere