joi, 4 iunie 2015

Situația mea amoroasă este catastrofală



Situația mea amoroasă este catastrofală, sunt complet pierdută și nu mai știu ce să fac.
Ieşeam cu cineva de aproape 2 ani dar m-a trădat mişeleşte cu cea mai bună prietenă a mea, cum se întâmplă des.
Am început să-i urăsc teribil şi am sentimente de tristeţe, vreau să mă sinucid. Se vedea cu ea, o blondă focoasă cu forme apetisante iar mie îmi făcea fel de fel de promisiuni stupide, pe care le-am crezut.
Am aflat fata asta rea mi-a făcut şi vrăji şi că era chiar însărcinată, că el nu dorea păstreze copilul, dar ea l-a păstrat. Nu știu ce să fac şi am mare nevoie de ajutorul dvs., nu vreau să fac vreo prostie.
Nu vreau să-l pierd, îmi place foarte mult acest băiat și am nevoie de el mai mult decât oricând, deşi m-a făcut să sufăr enorm. 


Oare mai este posibil să fim împreună? Am făcute vrăji de către fosta mea prietenă? Este el sau nu jumătatea mea? Ce să fac?


                                                      Brandy, Detroit, SUA


Am deschis cărţile de tarot pentru tine pe soartă şi am văzut că ele ste totuşi jumătatea ta.
Te-a trădat însă te iubeşte în continuare, de aceea nu dorea copilul. Pot să alung vrăjile pe care le ai şi să fac să fiţi împreună, dacă încă mai doreşti asta. Sună-mă!

                                                    Clarvăzătoarea Sultana




Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu