luni, 15 iunie 2015

A postat ceva în care vorbește că este singur, fără iubită



M-am trezit să mă uit pe contul de Facebook al iubitului meu. Și văd că a postat ceva în care vorbește că este singur, fără iubită! Nu înțeleg ce se întâmplă. Atunci, eu ce sunt pentru el?


Am încerca să vorbesc despre asta cu prietenul meu dar nu-mi răspunde. Şi tăcerea este un răspuns, nu?
Până ieri, ne făceam sute de planuri. Eram magiciana lui, asemenea Emmei Watson, pe care o iubim mult. Doream să fac şi eu vrăji, să-l vrăjesc total dar văd clar că alta a reuşit, din păcate pentru mine.
Am văzut că era distant cu mine de la o vreme şi chiar nu înţelegeam de ce. Acum pricep. Mi-a stricat tot cheful de viaţă! Cu ce i-am greşit? Este el sau nu jumătatea mea? Mai are vreun rost să lupt pentru relaţia noastră?

                                                    Nicole, Toronto, Canada


Am deschis cărţile de tarot pentru tine pe soartă şi am văzut că el este jumătatea ta, deci te sfătuiesc să continui lupta cu cealaltă persoană feminină.
Te-a trădat însă te iubeşte în felul lui. Regretă greşala făcută şi are vrăji care nu-l lasă să fie el, cel pe care l-ai cunoscut cu adevărat. Pot să alung vrăjile pe care le are prietenul tău şi să fac să fiţi împreună, dacă încă mai doreşti asta. Sună-mă!

                                                    Clarvăzătoarea Sultana




Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul


Un comentariu:

  1. Vreau să fac cunoscută lumii despre Doctorul Dawn Acuna, marele turnător de vrăji care mi-a adus soțul la mine când am crezut că orice speranță s-a pierdut. Doctorul Dawn Acuna și-a folosit vraja sa puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, aducându-mi înapoi bărbatul cu vraja ei, la început am crezut că visez când soțul meu s-a întors la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și chiar și de atunci mă iubește mai mult decât m-am așteptat vreodată, apoi mi-am jurat sinelui că voi anunța lumea despre doctorul Dawn Acuna pentru că este un Dumnezeu trimis. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Ai probleme cu finanțele tale? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați doctorul Dawn Acuna astăzi pentru că vă garantez 100% că vă va ajuta la fel cum m-a ajutat și ea: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere