luni, 8 iunie 2015

Am făcut o scurtă pasiune pentru un bărbat căsătorit



Am făcut o scurtă pasiune pentru un bărbat căsătorit despre care credeam că este viața mea. Se numeşte Paul. Am fost împreună timp de 2 ani, am trecut amândoi prin vremuri foarte grele, mai ales pentru mine, credeţi-mă.
Am trecut printr-un avort, moartea mamei mele, anul trecut mi-am pierdut slujba, casa, animalele de companie .... Pe scurt, am fost complet în prăpastie!
Evenimentul care mi-a pus însă capac complet şi care m-a dus la o depresie teribilă, a fost chiar acest bărbat. Nu am putut să stăm împreună şi pace.
Pentru mine, a fost un adevărat coşmar, tocmai când aveam nevoie cel mai tare de un sprijin moral. Dar aşa este de multe ori viaţa, îţi dă un şut în fund şi cazi în neant. Am făcut-o de multe ori crize din cauza lui sau a altui bărbat neserios


Mi-a spus în mod repetat că mă iubește, am fost femeia care a contat cel mai mult în viața lui, simple poveşti... Ceea ce trebuia să facem nu s-a întâmplat şi m-a părăsit, cu toate eforturile mele de a-l păstra lângă mine. Dar nu am putut. Parcă avea farmece făcute, era asemeni unui demon pentru mine, un adevărat infern. A plecat şi m-a lăsat baltă însă doresc să mi-l aduci, dacă poţi.

                                        Jessica, Los Angeles, SUA


Este un bărbat prins între două iubiri şi familia sa. A ales dar din cauza vrăjilor pe care i le-a făcut o femeie.
Pot să-l aduc la tine, dacă vrei. Trimite-mi un lucru de-al lui ca să încep imediat lucrarea. Nu dispera! Este jumătatea ta, aşa îmi arată cărţile pe care le-am deschis la dorinţa ta.

                                                   Vrăjitoarea Brăţara


Telefoane: 0764.588027,0727.289524, 0744.211524
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu