luni, 29 iunie 2015

Am fost absent din viața de cuplu



Am fost absent din viața de cuplu, am stat închis în lumea mea mică, în colţul meu pe care l-am construit cu migală şi egoism. 


I-am arătat am iubit-o spunându-i complimente și ea mi-a zisnu am făcut nicio concesie, de fapt. A simțit o distanță faţă de mine și era mereu supărată.
Fericirea noastră atârna de un fir (aparent totul mergea bine) şi speram să ne salvăm. Iubita mea artă superb, cam de genul lui Anne Hathaway! Ţin enorm la ea şi consider că o iubesc în felul meu. Dar de ce m-a părăsit?
O vreau înapoi, simt că nu pot trăi fără ea, credeţi-mă. Ajutaţi-mă, sunteţi singura mea speranţă.

                                                      Carlo, Milano, Italia


Din păcate, iubita ta are pe altul şi de aceea te-a părăsit. Nu i-a plăcut felul în care a-i tratat-o, distanţa ta faţă de ea. Femeile sunt sensibile şi au nevoie mereu de confirmă al iubirii.


Pot să o aduc înapoi la tine pentru că din fericire, ra este chiar jumătatea ta. Acesta este testul vieţii tale şi trebuie să lupţi ca să rămâi cu iubita ta. Să te schimbi. Sună-mă pentru detalii.

                                                   Clarvăzătoarea Sultana


Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu