marți, 30 iunie 2015

A fost alegerea mea să părăsesc o femeie de vis



A fost alegerea mea să părăsesc o femeie de vis, după o croazieră în Antile. Mi s-a părut că mă înşela cu un tip de pe vas şi brusc am devenit extrem de gelos.
Eram împreună de trei ani şi lucram în aceeaşi companie. Dar ea a părăsit-o după gestul meu prostesc şi acum sunt cât se poate de disperat. Da, simt că nu pot să trăiesc fără această femeie specială, care mi-a lăsat un gol imens în inimă.
A fost necesară această despărţire ca să devină conștient de faptul că am pierdut o minune şi că am acționat iresponsabil.

 
Nici ei nu i-a fost ușor, așa cum vă puteți imagina. În această situație, sunt capabil să realizeze de ce este atât de specială și cât de nefericit pot fi fără ea. Ajutaţi-mă să fim din nou împreună, vă rog. Simt clar că numai dvs. mă puteţi ajuta în problema mea amoroasă. Vreau să o despărţiţi de celălat bărbat!

                                                        Victor, Miami, SUA

De multe ori, gesturile necugetate şi negândite ne costă mult. Este şi cazul tău.
Ai avantajul că ea este jumătatea ta şi ceea ce a făcut este pentru că ai rănit-o adânc. Este specială pentru tine şi te voi ajuta şă fiţi din nou împreună. Dar am nevoie la ritual de un obiect de-al ei. Neapărat! Sună-mă!

                                                        Tămăduitoarea Atena




Contact:
0722 .767 313, 021.6682816, 0744. 993 930, 0762. 111 422
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu