sâmbătă, 13 iunie 2015

M-am despărțit de iubitul meu din cauza trădării mele



A trecut o lună și jumătate de când m-am despărțit de iubitul meu din cauza trădării mele, dar vă declar că încă îl iubesc foarte mult.
Relația noastră a fost plină de pasiune. Ne-am cunoscut la un concert al superbei Britney Spears, în urmă cu doi ani, după care ne-am cuplat şi am fost zi de zi împreună.
Totul a fost frumos și roz! Dintr-o dată ne-am logodit și am vorbit despre apartament,  numărul de copii etc. Chestia este că între timp, am cunoscut un irlandez focos de care m-am amorezat total şi aşa a început coşmarul pentru ca iubitul meu era prea gelos şi prea posesiv iar relația noastră a avut de suferit enorm.


Eu cred că cineva mi-a făcut farmece ca să nu mai rămân cu el şi să se strice povestea noastră frumoasă. Acum sunt singură şi mă doare acest trecut urât. Ce să fac? Ajută-mă, Amalia, te rog.

                                                    Carmella, Miami, SUA


Ai cununiile legate şi vrăji puternice cu magia voodoo, Cel care a vrut să tulbure apele este chiar iubitul tău, nu logodnicul, care văd că este jumătatea ta.


Pot să elimin răul din tine dar am nevoie de un lucru de-al iubitului tău, de ceva timp şi de şansă. Sună-mă ca să stabilim toate detaliile.

                                                   Prezicătoarea Amalia

Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu