miercuri, 24 iunie 2015

Cum să mai am încredere în el după asta?



Am avut motive să creadă intuiția mea feminină nu mă înşală după ce s-a întâmplat. Păi cum să mai am încredere în el după asta?
Am primit un e-mail misterios, cu capturi de ecran pe care arăta mesaje de pe iPhone-ul lui şi un filmuleţ sexy cu o tipă care-l provoca pe iubitul meu. Credeam că văd stele verzi, vă daţi seama!


Mesajele pe care el i le adresa era cam porcoase, provocatoare, la limita decenţei şi excitante pentru o femeie, recunosc. Am rămas mască! Le-am citit pentru că erau create de aşa zisul iubitul meu. Pe tipă a contact-o pe Facebook!
Acum, l-am lăsat în plata Domnului dar simt că încă îl iubesc. I-a făcut oare vrăji tipa asta sau eu am farmece pe cununii? Am nevoie de sfaturi şi de lămuriri. Mulţumesc anticipat.

                                                Clarissa, Los Angeles, SUA


Tipa care l-a vrăjit a făcut-o şi la propriu şi la figurat. Da, i-a făcut farmece însă tu nu ai.



Dacă vrei să fii cu el, trebuie să încep o lucrare dar am nevoie de mai multe detalii din partea ta şi de un obiect de-al lui. Te rog să mă suni.

                                                        Vrăjitoarea Vanessa

Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul meu:
Vizitaţi şi blogul meu
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu