duminică, 1 decembrie 2013

Vrăjitoarea Yagmur a pregătit ritualuri puternice de sfântul Andrei



Sfântul Andrei este al doilea apostol citat de Matei şi Marcu. Tradiţia ecleziastică i-a dat numele de Protoklit, adică de Primul numit de către Iisus, Domnul nostru.
Pentru această perioadă extrem de importantă şi benefică pentru magia albă, am pregătit ritualuri deosebite, cu o mare încărcătură spirituală şi astrală.
Am leacuri şi licori atent selectate şi pe care le voi folosi cu pricepere în scopul de a vă ajuta, aduse în mod expres chiar de la Ierusalem, unde m-am deplasat în acest scop.
Trebuie să vă spun că paşii m-au purtat tocmai la Betsaida, în Galileea, pe malurile lacului Tiberiada, adică acolo unde s-a născut sfântul Andrei şi unde a trăit alături de fratele lui pescar, Simon.
Probabil că am urmat căile străbătute cândva de însuşi Ioan Botezătorul, al cărui discipol a fost sfântul Andrei.


Plantele şi leacurile mele, ritualurile pe care le-am învăţat cu grijă din aceste locuri sfinte mă vor ajuta în demersul meu de a vă produce bucurie după multă suferinţă.
După ce a călătorit în Mesopotamia, în Bitania (Anatolia) şi a trăit în Efes, sfântul Andrei a ajuns în Tracia şi în cele din urmă pe litoralul Mării Negre, trecând Bosforul şi Sciţia.
A ajuns la Tomis şi în ţara noastră, cum şi eu am făcut, revenind cu plăcere aici, cu scopul suprem de a vă ajuta. Sunaţi-mă şi vom rezolva împreună problema voastră.
După acest pelerinaj benefic pe meleagurile noastre, sfântul Andrei s-a îndreptat spre Bizanţ, la Constantinopol, unde am fost şi eu, cu dorinţa de a mă încărca cu energie şi de a aduna ritualuri de magie albă, leacuri şi licori magice. Totul pentru voi !
Contact: 0762.547866, 0722.120706

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu