miercuri, 11 decembrie 2013

Cred că o vecină i-a făcut farmece




Doamnă Amalia,
Soţul meu este un om tare rău, imposibil. Violent, beţiv, arţăgos, invidios, rece cu mine, mă terorizează neîncetat şi mi-a făcut viaţa un calvar. Nu-l mai suport.
Dar nu era aşa, să ştiţi. Cândva, era un om bun, atent cu mine, iubăreţ şi tandru, mă ajuta foarte mult în gospodărie. Nu ştiu ce l-a apucat, însă eu una cred că totul ni se trage de la o femeie cu care a trăit o perioadă.
O vecină care cred sincer că i-a făcut farmece. Mai are sau nu? Ce să fac? Ajutaţi-mă, vă implor.
                                                                 Viorica, Iaşi



La deschiderea cărţilor pe fotografia voastră s-a arătat că aveţi nevoie de un descântec cu spor şi linişte. Trebuie să mă cauţi la cabinetul meu.
                                                  Prezicătoarea Amalia

Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu