miercuri, 4 decembrie 2013

Am căzut în capcană



Totul este bine atât timp cât ne considerăm norocoşi. Dar destinul fiecăruia este de multe ori foarte ciudat şi uneori, de ce să nu recunoaştem, poate să ia întorsături groaznice, imprevizibile. Şi în acele momente, cine este cu adevărat tare, merge mai departe.

Eu am clacat însă lamentabil, din păcate. Credeam în acel bărbat sclipitor, cult şi aparent bun, dar până la un anumit punct.
M-am dăruit lui cu toată fiinţa mea. Spuneam: "Am făcut zeci şi zeci de planuri, iar toate au murit brusc, într-o singură clipă." Ceva mă neliniştea de ceva vreme. Mai precis, atitudinea lui Gelu rezervată faţă de mine.
I-am greşit oare cu ceva? Dacă da atunci era vorba de prea multă iubire. Am risipit-o pentru el şi nu a ştiut să aprecieze. Simţeam o nevoie acută de a vorbi cu sinceritate faţă de mine şi de a nu-mi ascunde absolut nimic.
Şi nu pe încredere se construieşte solid orice relaţie? Prin urmare, aspiraţiile mele erau perfect justificate. Dar el a fost secretos până la urmă, mi-a ascuns adevărul, realitatea lui tenebroasă. Gelu m-a minţit cu cea mai mare neruşinare şi a profitat la maxim de încrederea pe care i-am acordat-o. Nu ştiu de ce l-am iubit atât de mult pe acest om!
În fine, nu pot să opresc sentimentele. Întotdeauna am fugit şi am evitat incidentele neplăcute. Mai mult, am căutat să nu intru în capcane.
Pe el l-am cunoscut la nunta celei mai bune prietene a mea. Venise singur şi era tăcut. Mă privea intens, vedeam clar că mă dorea.
Înfrigurată şi decisă, l-am abordat frontal. Mă tenta şi-mi trezea profund curiozitatea. Avea un şarm nedefinit, aparte, care îl evidenţia fabulos. Mi se părea un personaj interesant.
Eu, tocmai ieşisem distrusă dintr-o relaţie ciudată cu un bărbat matur, care dura de cinci ani. Mi-a promis prea multe şi nu a făcut nimic. Ba da, a profitat de mine. A fost fals de la un capăt la altul, fără rezerve.
Iar Gelu pica, aşadar, într-un moment propice pentru el. Eram tristă şi am avut un moment nepermis de slăbiciune cu acest bărbat, repet interesant şi bun în esenţă.
Ei bine, ne-am cuplat. Nici nu concepeam altceva! Eram foarte fericită şi mi-am zis de câteva ori, în gând, că mereu există speranţe, că a răsărit soarele şi pe strada mea. Încet, încet, am început să construim. Să ne cunoaştem. Să povestim de toate şi nimic, să ne simţim unul pe altul, să ne apropiem fizic şi sufleteşte.
Totul era bine, poate prea bine. Şi mult prea repede. Da, eu am grăbit lucrurile, recunosc. Pentru că-l doream cu disperare, iar Gelu nu s-a împotrivit niciodată.
M-am comportat iresponsabil, nu am fost precaută cu el şi nu am considerat nicio secundă că putea să reprezinte un pericol real pentru mine. Dar uite că m-am înşelat şi am fost zguduită în momentul crunt al adevărului, când am aflat că el era ... căsătorit.
Dacă ştia asta, de ce a mai făcut acest joc murdar cu mine? M-a sedus, a profitat, apoi a plecat şi m-a părăsit definitiv, ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat.
Între el şi un şarlatan nu este absolut nici o diferenţă, sunt ferm convinsă. Mă doare! Trădarea, minciunile lui m-au distrus! Cred că am fost nepermis de credulă, inocentă, am intrat orbită în jocul lui murdar.
Sunt foarte supărată, să ştiţi. Am scris toate astea, acum, după ce am trecut prin luni de depresie, după ce am plâns enorm, tocmai pentru că doresc ca alte femei să nu păţească ceea ce am trăit eu cu acest bărbat neserios.
Să aveţi grijă cu cine vă încurcaţi. Nu vă încredeţi în cuvinte frumoase sau în inimă. Mai bine verificaţi orice, chiar dacă vi se pare absurd. Absurd nu este!
Eu am trăit coşmarul şi încă nu m-am trezit. Sufăr. Sunt tare distrusă şi dezamăgită enorm de viaţă.                 
                                                     Adina, Madrid

P.S.-  Pe această cale ţin să mulţumesc din tot sufletul doamnei vrăjitoare Brăţara care, cu harul şi bunătatea sa, m-a povăţuit şi m-a ajutat să trec peste această situaţie delicată din viaţa mea.


Dacă aveţi probleme de orice fel, vă sugerez să o sunaţi la numărul ei de telefon 0762.395098.  
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu