duminică, 1 decembrie 2013

Mulţumiri pentru clarvăzătoarele DIANA, LENUŢA şi OLGUŢA



Sunt un român care s-a stabilit în Italia de 10 ani. Aici am cunoscut o fată din Moldova, de care m-am îndrăgostit lulea şi am făcut împreună o fetiţă superbă.
Nu am fost niciodată căsătoriţi, am trăit în concubinaj. Recent, ea m-a părăsit şi a luat şi fetiţa cu ea. Am fost absolute bulversat, pe fundul prăpastiei.
În disperare de cauză, am ajuns în cele din urmă la cele trei graţii. Cu puterea lor, au reuşit să-mi aducă aprope pe iubită şi pe fetiţa noastră. Le voi fi veşnic recunoscător.
                                                                     Remus, Napoli

Am avut mari probleme cu firma mea, care se prăbuşea pe zi ce trece. Criza a făcut ravagii.
Dar din fericire, am găsit un sprijin nesperat la cele trei vrăjitoare cu har, Diana, Lenuţa şi Olguţa, care s-au luptat să scap de necaz.
Acum, sunt foarte fericit, graţie lor.
                                                                    Codrin, Londra


Contact : 0751.888827,  0729.624533
Vizitaţi şi pagina lor de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu