luni, 9 decembrie 2013

Nu mă mai înţeleg cu soţia



Doamnă Ioana,
De la o vreme nu-mi mai înţeleg soţia. Dispare des de acasă, fără să-mi dea vreo explicaţie, ne certăm din orice şi dă mereu semne de nervozitate.
 Nici cu banii nu ne mai ajungem. Nu mă mai iubeşte? Mă face mult să sufăr. Ce mă sfătuiţi să fac pentru a reveni la normal? Nu vreau să o pierd. Are vreo aventură? Mă urăşte? Oare cineva ne-a făcut farmece?
                                                                      Radu, Praga

La ritualul făcut pe fotografia ei s-a arătat că cineva i-a făcut farmece de către altă femeie (probabil concubina ta). Dar nu dispera, există speranţe. Caută-mă şi cu siguranţă veţi fi împreună. Aşa mi s-a arătat în cărţile de tarot.
                                                        Clarvăzătoarea Ioana



Contact: 0755.512041,  0743.831809
Puteţi vizita şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu