luni, 2 decembrie 2013

Mulţumiri pentru vrăjitoarea Lenuţa din Bucureşti



Sunt Luigi, din Roma şi am apelat, prin intermediul unei bune prietene la doamna Lenuţa, care m-a ajutat să-mi redresez firma. Era pe cale de a fi falimentată. Sfaturile şi ritualurile pe care le-a făcut pentru mine m-au ajutat enorm. Sunt profund recunoscător.
                                                                   Luigi, Roma

Eram secătuit de durere după ce soţia mea a fugit cu şeful ei, care a sedus-o.
Am plâns mult şi prin hazard, am dat peste doamna Lenuţa care m-a ajutat să o readuc acasă, adică acolo unde cred că-i este locul. Mulţumesc de mii de ori, stimată doamnă Lenuţa.
                                                                  Gianni, Viena



Contact : 0754. 887772, 0767.162177
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu