luni, 9 decembrie 2013

M-am îndrăgostit de colegul meu



Dragă doamnă Florica,
De câteva luni m-am apropiat din ce în ce mai mult de un bărbat căsătorit, care este în plus unul dintre colegii mei. La început, el mi-a spus că nu dorea să-şi înşele soţia. Dar  cu timpul, ne-am apropiat din ce în ce mai tare şi i-am cedat...
 În urmă cu câteva zile, mi-a spus că nu mai suportă această situaţie, că şi-a dat seama că nu va putea să fie despărţit de copilul său şi că nu se mai regăseşte. Nu mai ştiu nimic de el de atunci! Nu mă mai vrea? Mai am ce să sper? Ce să fac? Vă rog mult, ajutaţi-mă!
                                                                   Maria, Lisabona


În zodie s-a arătat că nu aveţi farmece sau vrăji făcute. Dacă vă iubeşte, va reveni la dvs., mai devreme sau mai târziu. Pot însă să-i fac farmece în aşa fel încât să te iubească cu disperare şi să rămâneţi împreună. Sună-mă, dacă vrei asta !
                                                                Vrăjitoarea Florica




Contact : 0766779266
Vizitaţi şi pagina vrăjitoarei Florica de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu